"Frøsamlernyt" udkommer elektronisk en til to gange om året, og i et år fra udgivelsen kan du læse det i "bladre-visning" i din browser.
Derefter sætter vi en pdf version her på siden -i en størrelse så det er egnet til at downloade.

I marts 2020 skrev vi:

Første nummer af det nye elektroniske Frøsamler-magasin er nu på "gaden"
Frøsamlernyt, foreningens nye magasin, udkom 15. marts - midt i en krisetid og forhåbentlig til lidt adspredelse fra denne. Magasinet er på 20 sider og kan læses i browseren eller downloades fra samme side som pdf fil. (Kontakt foreningen hvis du har brug for en kopi i nedsat størrelse.)

Det er meningen at Frøsamlernyt skal udkomme 1-2 gange om året, med artikler om frøsamlersorter, medlemmernes aktiviteter, nyheder, frøsamler-portrætter m.m. Send dine ideer om artikler til redaktøren Louise Windfeldt.

Vi håber at Frøsamlernyt vil være til glæde og gavn for alle - du må gerne sende det videre, nævne det på Facebook eller linke til det fra din blog. Som der står i lederen, ønsker vi at dele vores viden med hinanden uden begrænsninger, og at inspirere så mange som muligt til at samle frø og være med til at bevare vores plantegenetiske ressourcer.

Vi ønsker alle rigtig god fornøjelse med vores nye magasin!

LÆS ALLE NUMRE AF FRØSAMLERNYT HER:

Frøsamlernyt #1, marts 2020

Frøsamlernyt #2, januar 2021

Frøsamlernyt #3, september 2021

Frøsamlernyt #4, oktober 2022

FrøsamlerNyt_nr5_mar23 (003).pdf

FrøsamlerNyt #6_sept_23.pdf

Kontakt

Du er velkommen til at kontakte frøsamlerne på følgende email-adresse: kontakt@froesamlerne.dk

Du finder mere om medlemskab her

Indmeldelse - Se knappen "BLIV MEDLEM" herover